Over ons

Duijghuijzen is een betrouwbare logistiek dienstverlener voor de distributie in Benelux en Duitsland. Het is een familiebedrijf dat sinds 1938 bestaat waar inmiddels de 3e generatie aan het roer staat.

Kwaliteit staat voorop

Vanuit ons nieuw crossdockcenter in het centraal gelegen Beuningen verzorgen wij de distributie van (keramische) bouwmaterialen en algemene goederen, veelal met kooiaap. Wij verzorgen leveringen naar de bouwmaterialengroothandel, rechtstreeks naar de bouw of direct bij uw klant. Al jarenlang hebben wij een trouw klantenbestand waar we supertrots op zijn en zijn wij een begrip in de keramische industrie.

Onze missie

Het is onze missie om op een maatschappelijk, milieutechnisch verantwoorde en rendabele wijze de gewenste goederen en informatiestromen te organiseren en te distribueren, waarbij de kwaliteit gehandhaafd blijft. Bij ons gaat duurzaamheid hand in hand gaat met efficiency.

Het credo van Duijghuijzen is afspraak = afspraak en de relatie tot kwaliteit is heel simpel. Kwaliteit voelt u alleen als alle afspraken worden nagekomen. Wij leveren met onze gehele organisatie kwaliteitslogistiek. Wensen, opmerkingen en feedback van onze klanten zorgen ervoor dat wij kritisch blijven op de uitvoering van ons werk, onze flexibiliteit behouden en onze processen continue blijven verbeteren.

Wie service zoekt, vindt ons klasse!

Duijghuijzen staat voor:

Uitleverbetrouwbaarheid 

Een meetpunt van performance is uitleverbetrouwbaarheid en kwaliteit van uitlevering. De KPI’s  koppelen wij terug aan onze klanten. Het is een volledig transparant systeem waarin wij data borgen, analyseren en meten.

Dit draagt bij aan een efficiënte en effectieve samenwerking met onze klanten. Onze klanten hebben realtime inzicht in alle informatie die hoort bij de zending en zij kunnen zij via track & trace de zending volgen, de noodzakelijke informatie zoals vrachtbrieven, statuswijzigingen van zendingen opvragen of inzien via onze webportal.

Korte, duidelijke communicatielijnen

Bij ons is afspraak = afspraak. Betrouwbaarheid en professionaliteit in communicatie en uitvoering zijn voor ons heel belangrijk. Dit is de reden dat wij onszelf een aantoonbaar betrouwbare logistiek dienstverlener mogen noemen en inmiddels een begrip zijn in de keramische industrie, én werkzaam zijn voor opdrachtgevers in andere sectoren. We hebben al jarenlang een trouw klantenbestand waar we supertrots op zijn.

Snelle doorlooptijden

Door simpele interne procedures en optimalisering door digitalisering zijn wij in staat leveringen zeer efficiënt te laten verlopen. In een markt waar snelheid en betrouwbaarheid van leveringen essentieel is hebben wij een systeem geïmplementeerd wat een grote verbetering in data-beschikbaarheid geeft.

De klant heeft de keuze om gedetailleerde order-info via ons webportal in te sturen of via volledige integratie tussen het softwaresysteem van de klant en ons TMS-systeem. In beide gevallen kan de noodzakelijke informatie zoals vrachtbrieven en statuswijzigingen van zendingen opgevraagd worden. Wanneer orders doorgegeven worden, zullen deze nog op dezelfde dag geladen worden en de volgende dag gelost.

Onze werkwijze zorgt ook voor tijdbesparing bij u; via het systeem worden zendingen in het systeem gezet en is er verder geen communicatie meer nodig. 

© 2024 Duijghuijzen — Design en realisatie door Dashed