We zijn klaar met de verbouwing van onze kantoren en kantine. een fijn werkklimaat gecreëerd in een modern industrieel jasje. Gezellig met ons allen lunchen aan de ronde tafel of op vrijdag ff koffie drinken.
Aug 31, 2024
Nieuwe collega's afgelopen maanden
Zomervakantie - ook voor ons topteam
Een probleem …..? Ook wij zoeken goede chauffeurs
Geniet van rust en gezellige dagen samen met degenen waarvan je houdt
Wij zijn eind november
Onze werkplaats heeft ook een upgrade én een tweede straat
Herfst in onze buiten kantine, wees welkom
CO2 footprint
kooiapen fossielvrij
Zoek je een betrouwbare opdrachtgever?
L e n t e in onze buitenkantine
Truckstar artikel
Duijghuijzen investeert ook in zonnepanelen
onze kooiapen rijden op Eco-diesel
Wij zijn op zoek naar collega's
We zijn klaar met de verbouwing van onze kantoren en kantine. een fijn werkklimaat gecreëerd in een modern industrieel jasje. Gezellig met ons allen lunchen aan de ronde tafel of op vrijdag ff koffie drinken.
Wij zijn op zoek naar vaste charters die met onze opleggers hun ritten rijden. Een combinatie van ritten op Benelux, Duitsland en Tsjechië. Goede (betalings-) voorwaarden. Bij interesse, neem contact op via 024 - 679 00 00 of per email info@duijghuijzen.nl.
Onze chauffeurs vertrekken vroeg in de ochtend om op tijd uw zendingen te leveren. Onze planning zorgt ervoor dat zij overdag voldoende pauze kunnen houden en op normale tijden terug zijn. Helaas hebben we dat steeds minder in de hand: wachttijden bij klanten , druk verkeer en files. Daarom ook geven wij onze chauffeurs aan dat zij onze planning moeten melden als het te laat gaat worden. Ons beleid is al jarenlang dat wij onze mensen duurzaam willen inzetten, dus dan is ook dit een van de aspekten waar we goed op letten.
Lees dit artikel als je wilt weten hoe wij duurzaamheid zien juist ook in ons team
werkgeluk, daar kan niets tegenop
CO2 besparing in 2021, kijk snel verder
Ook zijn onze auto's wekelijks te vinden in Tsjechië. Een uitbreiding naar een prachtig gebied met vriendelijke mensen. Onze chauffeurs en vaste charters rijden dus in de Benelux, Duitsland en Tsjechië.
Elk jaar hebben we voor onze collega’s een kerstpakket. Dit jaar eens iets heel anders.
Donderdag 9 december: dag van de chauffeur. Voor onze chauffeurs stond vanmorgen een leuke attentie klaar. Klein gebaar van ons, voor de grote waardering voor hen. Zonder transport staat alles stil!
Je mag ook altijd een open sollicitatie doorgeven. Kan per telefoon (vragen naar Debby of Lilian van Duijghuijzen) of per email naar hr@duijghuijzen.nl. Voor lopende vacatures, kijk op onze vacature pagina.
Duijghuijzen gaat in het 4e kwartaal over naar een nieuw TMS-systeem: Transpas. Van belang in een markt waarin snelheid en betrouwbaarheid van leveringen essentieel is. Voor onze (potentiële) klanten betekent dit een grote verbetering in data-beschikbaarheid
Hieronder leest u de voorwaarden bij leveringen aan particulieren
We gaan volledig CO2-neutraal ! Daar zijn we trots op. Door rijstijlanalyse gaan we duurzaam ons brandstofverbruik minimaliseren.
Vorige week zijn we gestart met “Pluim voor de chauffeur”. Onze chauffeurs zijn het visitekaartje van het bedrijf.
Er komen 2 functies vrij. Een functie als binnenlandchauffeur met natuurlijk een vaste auto. Ook hebben we een bijbaan voor een student in de avonduren. Het gaat dan om de dinsdag-, woensdag en vrijdagavond.
Bent u op zoek naar een (tijdelijke) opslag voor uw producten? Neemt u met ons contact op!
Wist u dat zeilreclame grote attentiewaarde heeft? Wij kunnen u ook hiermee van dienst zijn. Neem contact met ons op bij interesse!
Hier ziet u een korte video over hoe onze kooiaap werkt.
Van alle markten thuis! Gespecialiseerd in de belevering van de bouwmaterialenhandel in de gehele Benelux al dan niet met kooiaap geleverd.
D A N K aan:
We zitten in een bizarre situatie met ons allen. Een situatie die niemand van ons kent maar waarmee we zullen moeten dealen. Het allergrootste belang is dat we met ons allen gezond blijven en het COVID-19 virus aan ons, onze gezinnen, familie en vrienden voorbij gaat.
Onze chauffeurs hebben duidelijke instructies gekregen die zij tijdens het laden en lossen moeten gebruiken. Naast de RIVM-richtlijnen betekent dit ook dat zij in voorkomende gevallen de goederen afleveren zonder handtekening; er wordt dan door de chauffeur een foto gemaakt. Wij vertrouwen erop dat al onze klanten hier begrip voor hebben. Wij zijn er trots op dat onze chauffeurs nog steeds elke dag uw goederen laden en lossen.
Al onze voertuigen zijn inmiddels uitgerust met een dashcam. Reden hiervoor is dat wij de veiligheid van onze chauffeurs als ook van medeweggebruikers erg belangrijk vinden.
Belangrijk is een schoon wagenpark en geen stilstand. Daarom hebben wij gekozen voor een eigen werkplaats en een geautomatiseerde wasinstallatie.
Januari 2020 is ook de crossdock hal klaar. In juni 2019 zijn wij gestart met de nieuwe parkeerplaats die in oktober 2019 is opgeleverd. De bouw van de crossdock hal is daarna gestart. We zijn trots op het resultaat en kunnen de toekomst weer aan!
Binnen ons bedrijf zijn onze mensen het belangrijkste kapitaal. Het binden van een goed team aan je bedrijf is investeren: een continue proces.
Als transportbedrijf met als hoofdactiviteit belevering van de bouwmaterialenhandel, particulieren en leveringen direct op de bouw zien wij een toenemende uitdaging voor verladers en hun klanten.
Een probleem …..? Ook wij zullen ongetwijfeld in de toekomst een chauffeurs tekort gaan krijgen.
Binnen ons bedrijf werken wij al een aantal jaren volgens het principe “balans creëren”. Zelfs met de huidige drukte en hektiek blijft dit een goede basis om ons werk uit te voeren en onze klanten tevreden te stellen.
Aug 31, 2024
Nieuwe collega's afgelopen maanden
Zomervakantie - ook voor ons topteam
Een probleem …..? Ook wij zoeken goede chauffeurs
Geniet van rust en gezellige dagen samen met degenen waarvan je houdt
Wij zijn eind november
Onze werkplaats heeft ook een upgrade én een tweede straat
Herfst in onze buiten kantine, wees welkom
CO2 footprint
kooiapen fossielvrij
Zoek je een betrouwbare opdrachtgever?
L e n t e in onze buitenkantine
Truckstar artikel
Duijghuijzen investeert ook in zonnepanelen
onze kooiapen rijden op Eco-diesel
Wij zijn op zoek naar collega's
We zijn klaar met de verbouwing van onze kantoren en kantine. een fijn werkklimaat gecreëerd in een modern industrieel jasje. Gezellig met ons allen lunchen aan de ronde tafel of op vrijdag ff koffie drinken.
Wij zijn op zoek naar vaste charters die met onze opleggers hun ritten rijden. Een combinatie van ritten op Benelux, Duitsland en Tsjechië. Goede (betalings-) voorwaarden. Bij interesse, neem contact op via 024 - 679 00 00 of per email info@duijghuijzen.nl.
Onze chauffeurs vertrekken vroeg in de ochtend om op tijd uw zendingen te leveren. Onze planning zorgt ervoor dat zij overdag voldoende pauze kunnen houden en op normale tijden terug zijn. Helaas hebben we dat steeds minder in de hand: wachttijden bij klanten , druk verkeer en files. Daarom ook geven wij onze chauffeurs aan dat zij onze planning moeten melden als het te laat gaat worden. Ons beleid is al jarenlang dat wij onze mensen duurzaam willen inzetten, dus dan is ook dit een van de aspekten waar we goed op letten.
Lees dit artikel als je wilt weten hoe wij duurzaamheid zien juist ook in ons team
werkgeluk, daar kan niets tegenop
CO2 besparing in 2021, kijk snel verder
Ook zijn onze auto's wekelijks te vinden in Tsjechië. Een uitbreiding naar een prachtig gebied met vriendelijke mensen. Onze chauffeurs en vaste charters rijden dus in de Benelux, Duitsland en Tsjechië.
Elk jaar hebben we voor onze collega’s een kerstpakket. Dit jaar eens iets heel anders.
Donderdag 9 december: dag van de chauffeur. Voor onze chauffeurs stond vanmorgen een leuke attentie klaar. Klein gebaar van ons, voor de grote waardering voor hen. Zonder transport staat alles stil!
Je mag ook altijd een open sollicitatie doorgeven. Kan per telefoon (vragen naar Debby of Lilian van Duijghuijzen) of per email naar hr@duijghuijzen.nl. Voor lopende vacatures, kijk op onze vacature pagina.
Duijghuijzen gaat in het 4e kwartaal over naar een nieuw TMS-systeem: Transpas. Van belang in een markt waarin snelheid en betrouwbaarheid van leveringen essentieel is. Voor onze (potentiële) klanten betekent dit een grote verbetering in data-beschikbaarheid
Hieronder leest u de voorwaarden bij leveringen aan particulieren
We gaan volledig CO2-neutraal ! Daar zijn we trots op. Door rijstijlanalyse gaan we duurzaam ons brandstofverbruik minimaliseren.
Vorige week zijn we gestart met “Pluim voor de chauffeur”. Onze chauffeurs zijn het visitekaartje van het bedrijf.
Er komen 2 functies vrij. Een functie als binnenlandchauffeur met natuurlijk een vaste auto. Ook hebben we een bijbaan voor een student in de avonduren. Het gaat dan om de dinsdag-, woensdag en vrijdagavond.
Bent u op zoek naar een (tijdelijke) opslag voor uw producten? Neemt u met ons contact op!
Wist u dat zeilreclame grote attentiewaarde heeft? Wij kunnen u ook hiermee van dienst zijn. Neem contact met ons op bij interesse!
Hier ziet u een korte video over hoe onze kooiaap werkt.
Van alle markten thuis! Gespecialiseerd in de belevering van de bouwmaterialenhandel in de gehele Benelux al dan niet met kooiaap geleverd.
D A N K aan:
We zitten in een bizarre situatie met ons allen. Een situatie die niemand van ons kent maar waarmee we zullen moeten dealen. Het allergrootste belang is dat we met ons allen gezond blijven en het COVID-19 virus aan ons, onze gezinnen, familie en vrienden voorbij gaat.
Onze chauffeurs hebben duidelijke instructies gekregen die zij tijdens het laden en lossen moeten gebruiken. Naast de RIVM-richtlijnen betekent dit ook dat zij in voorkomende gevallen de goederen afleveren zonder handtekening; er wordt dan door de chauffeur een foto gemaakt. Wij vertrouwen erop dat al onze klanten hier begrip voor hebben. Wij zijn er trots op dat onze chauffeurs nog steeds elke dag uw goederen laden en lossen.
Al onze voertuigen zijn inmiddels uitgerust met een dashcam. Reden hiervoor is dat wij de veiligheid van onze chauffeurs als ook van medeweggebruikers erg belangrijk vinden.
Belangrijk is een schoon wagenpark en geen stilstand. Daarom hebben wij gekozen voor een eigen werkplaats en een geautomatiseerde wasinstallatie.
Januari 2020 is ook de crossdock hal klaar. In juni 2019 zijn wij gestart met de nieuwe parkeerplaats die in oktober 2019 is opgeleverd. De bouw van de crossdock hal is daarna gestart. We zijn trots op het resultaat en kunnen de toekomst weer aan!
Binnen ons bedrijf zijn onze mensen het belangrijkste kapitaal. Het binden van een goed team aan je bedrijf is investeren: een continue proces.
Als transportbedrijf met als hoofdactiviteit belevering van de bouwmaterialenhandel, particulieren en leveringen direct op de bouw zien wij een toenemende uitdaging voor verladers en hun klanten.
Een probleem …..? Ook wij zullen ongetwijfeld in de toekomst een chauffeurs tekort gaan krijgen.
Binnen ons bedrijf werken wij al een aantal jaren volgens het principe “balans creëren”. Zelfs met de huidige drukte en hektiek blijft dit een goede basis om ons werk uit te voeren en onze klanten tevreden te stellen.
© 2024 Duijghuijzen — Design en realisatie door Dashed